 У Національній доктрині розвитку освіти в XXI столітті чітко визначено мету і пріоритетні напрямки державної політики щодо розвитку освіти. Одним із напрямків є постійне підвищення якості освіти, оновлення її змісту, форм організації навчально-виховного процесу та запровадження освітніх інноваційних технологій.
Завдання вчителя сьогодні, виходячи з поставлених задач, — відібрати зі своїх методичних надбань усе прогресивне і змінити, модернізувати, трансформувати навчальний процес та забезпечити його дослідницький, пошуковий характер. Такий підхід сприятиме створенню в класі творчої атмосфери, розвитку мислення, здібностей учня. Це повинно бути не насильницьке навчання, а заохочення до пізнання, повага інтелектуальної сили дитини. Свобода і право вибору зумовить не тільки кращі результати у навчанні, а й сприятиме формуванню Й як особистості, буде поштовхом до самостійної пізнавальної діяльності, вміння ставити і вирішувати нові проблеми.
11 жовтня 2012 року Корнієнко Аліна Едуардівна, вчитель хімії НВК№2 провела майстер-клас з питання "Розвиток інтелектуального потенціалу особистості учня на уроках хімії та в позакласній роботі" для вчителів природничих дисциплін міста.
Аліна Едуардівна презентувала свій досвід практичної роботи з обдарованими дітьми, використовуючи цікаві методичні прийоми та форми: педагогічний тренінг, рольову гру, методичний діалог. І молоді спеціалісти і досвідченні педагоги з великою зацікавленістю моделювали фрагмент уроку хімії, створювали мультимедійну презентацію, обмінювались думками щодо організації позакласної роботи з предмету.
Переглядів: 755 |
Додав: Taras |
Дата: 12.10.2012
|
|
 9-10 жовтня 2012р. в Національному педагогічному університеті ім.М.П.Драгоманова відбулась міжнародна науково-практична конференція «Наукова еліта у розвитку держав». Організаторами конференції стали Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук, Національний центр «Мала академія наук», Європейська асоціація організацій вільного часу дітей та молоді (ЕАІСY), Інститут обдарованої дитини НАПН України, Державний фонд фундаментальних досліджень.
Конференція була присвячена ролі наукової еліти у стратегічних напрямах розвитку держав, основних засад формування та підтримки майбутньої наукової еліти.
Цей авторитетний представницький захід зібрав вчених із провідних наукових установ України, Молдови, Польщі, Росії, Словаччини, Чехії, США, Швеції, представників адміністрації Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, засобів масової інформації.
В роботі секцій «Мала академія наук України як система формування майбутньої наукової еліти» та «Наукова еліта як соціально-гуманітарна основа розвитку держав» взяла участь методист методкабінету міськуо, педагогічний організатор Шепетівської філії Малої академії наук Г.Б.Вихівська.
«Завдяки участі у конференції я отримала неоцінений досвід і можливість ознайомитись із організацією роботи з інтелектуально обдарованими дітьми в різних регіонах нашої держави та за кордоном. Збагатилась фахово, прослухавши виступи видатних вчених: академіка НААН України, доктора філософських наук Зязюна І.А., академіка НАН і НАПН України, Президента національної а
...
Читати далі »
Переглядів: 883 |
Додав: Taras |
Дата: 12.10.2012
|
|
|