Формування навичок мовленнєвої компетенції набуває у дошкільному віці неабиякого значення. Адже саме комунікативно-мовленнєвий розвиток зумовлює здатність дошкільників, розв'язуючи певні завдання під час пізнавальної, образотворчої, трудової діяльності планувати свої дії, узгоджувати їх з партнерами та домовлятися з ними про спільні дії для досягнення бажаного результату. Високий рівень мовленнєвих досягнень дає дитині можливість реалізувати як соціальну, так і інтелектуальну активність у колі однолітків.
Щоб розвиток мовлення дошкільників був ефективним, педагог має створити умови для формування мовленнєвих навичок вихованців. Однією з таких умов є інтерактивне навчання дошкільників – активне використання в освітньому процесі інтерактивних методів навчання.
Саме цій проблемі був присвячений методично-інтерактивний семінар «Інтерактивні технології розвитку мовлення дітей дошкільного віку», який відбувся у дошкільному навчальному закладі № 8 «Калинонька» 08 жовтня 2013 року. Учасниками семінару стали вихователі дошкільних закладів міста. Підготувала та провела інтерактивний семінар вихователь-методист ДНЗ №8 Ірина Петрівна Кузінович.

Щоб допомогти педагогам краще засвоїти зміст інтерактивного навчання, ведуча застосовувала вправи та ігри інтерактивного характеру протягом всього ходу семінару. На початку під час гри «Побажання», всі присутні мали можливість зняти емоційне напруження та позитивно налаштуватися на роботу. Проводячи вправу «Переваги/перепони» учасники шляхом «мозкового штурму» визначили переваги для розвитку мовлення дошкільників, що їх забезпечить застосування в освітньому процесі інтерактивних технологій, та перепони, які можуть ви
...
Читати далі »
Переглядів: 5193 |
Додав: Taras |
Дата: 08.10.2013
|