Математику вже тому слід вивчати,
що вона розум упорядковує".
М.В.Ломоносов
Серед низки здібностей, які забезпечують успіх діяльності музиканта, художника, архітектора, письменника, конструктора, сенсорний розвиток посідає чільне місце. Він дає можливість з особливою глибиною, чіткістю й точністю фіксувати та передавати найтонші нюанси форми, кольору, звучання й інших зовнішніх властивостей предметів і явищ. І, звичайно, кожна дитина, навіть без спеціального тренування сенсорних здібностей, так чи інакше сприймає навколишню дійсність. Проте, коли засвоєння відбувається стихійно, воно часто виявляється поверховим, неповноцінним. Саме такої думки притримувалися вихователі під час засідання професійної мікрогрупи в ДНЗ№11.
Присутні мали змогу не тільки обмінятися власним досвідом та напрацюваннями , але і завітати у сенсорний центр «Чарівний будиночок» з цікавими віконечками, які презентувала вихователь ясельної групи Кобзарук І.В., переглянути міні-заняття «Архітектор шукає помічників» у середній групі ( вихователь Чинюк Н.В.), вирушити у подорож за маленькою Крапкою з старшими дошкільниками (вихователь Тищук М.П.).
Підсумовуючи захід , завідувач Шахрай Н.В. ще раз підкреслила значимість сенсорно-пізнавального розвитку, як одну з головних умов будь-якої діяльності. При цьому особливу увагу потрібно звертати на формування логічних структур мислення, зв'язку математики з розвитком пізнавального інтересу , активності дитини та її практичним досвідом.
Переглядів: 1448 |
Додав: Taras |
Дата: 20.11.2013
|