15 лютого в м .Хмельницькому відбувся ІІ ( обласний ) етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України. Серед 611 конкурсантів з усіх міст і районів Хмельниччини команда Шепетівської міської філії Хмельницького територіального відділення МАН виборола 18 призових місць (І -3, ІІ- 6, ІІІ- 9) Переможці конкурсу: в секції «Експериментальна фізика »- Степанець Олександра, учениця 11 класу НВК №1 (науковий керівник Самсоненко С.С., вчитель фізики НВК №1); в : в секції «Екологія» - Дейнега Лілія, учениця 10 класу НВК «ЗОШ-гімназія» ( науковий керівник Гудкова Н.П., вчитель біології НВК «ЗОШ-гімназія»); в секції «Гідрологія» - Поліщук Микола, учень 11 класу СЗОШ №2 ( науковий керівник Лешкевич В.В., вчитель географії СЗОШ №2) отримали можливість представляти Хмельницьку область на ІІІ етапі конкурсу у м. Києві.
Ми щиро вітаємо всіх учасників конкурсу та їх педагогів-наставників з гідним виступом в м. Хмельницькому. Дякуємо призерам за здобутий результат. Пишаємося нашими переможцями та зичимо впевненого захисту на Всеукраїнському етапі конкурсу-захисту.
Результати - rezultati_ii_etap_man.doc
Поліщук Микола, учень 11 класу СЗОШ№2
...
Читати далі »
Переглядів: 840 |
Додав: Taras |
Дата: 17.02.2015
|
|
Вітаємо вихованця Шепетівської ДЮСШ, кандидата в майстри спорту, члена збірної команди України з боксу Бондарчука Тараса з перемогою на Міжнародному турнірі з боку серед юніорів, який проходив 09-13 лютого 2015 року у Білорусії, м. Гомель.
Переглядів: 647 |
Додав: Taras |
Дата: 17.02.2015
|
|
Ніхто не може бути байдужим та стояти осторонь тих страшних подій, які сьогодні відбуваються на теренах нашої держави. Кожен патріот України намагається стати корисним і надати будь-яку допомогу для українських воїнів. Такими патріотами є учні навчальних закладів міста, які вносять свій неоцінений внесок: плетуть сітки, нарізають овочі для сухих борщів, квасять капусту, формують передачі воїнам у зоні АТО. У закладах відбуваються благодійні концерти, виставки розпродажі з ініціативи юних волонтерів. Не залишалися осторонь вчителі та батьки. Вони не менш зацікавлено долучаються до спільної справи. Усі виручені кошти спрямовуються на закупівлю необхідного для несення служби та збереження не одного життя воїнів на Сході.
Переглядів: 721 |
Додав: Taras |
Дата: 17.02.2015
|
|
Міський етап щорічного конкурсу технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість тобі, Україно!» пройшов днями на базі міського Центру науково-технічної творчості учнівської молоді. У виставці-конкурсі взяли участь учні та виховані усіх загальноосвітніх навчальних закладів міста та ЦНТТУМ. На розгляд журі було представлено 67 робіт, які виконали 82 учасники, що працювали під керівництвом 17 педагогів. Переможці визначилися в 7 розділах: «Технічні науки», «Технічні навчальні посібники», «Ігри та іграшки з елементами техніки», «Технічні моделі», «Спортивно-технічне моделювання», «Архітектура та будівництво», «Природничі науки». Всеукраїнська виставка-конкурс технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість тобі, Україно!» проходить з метою покращення роботи технічних гуртків, наукових та творчих об’єднань учнів навчальних закладів міста. Він також сприяє пропаганді та популяризації досягнень дитячих, юнацьких колективів з науково-технічної, пошуково-конструкторської, дослідницької роботи, раціоналізації та винахідництва. Це гарна нагода залучити учнівську молодь до різноманітних напрямів науково-технічної творчості, обміну досвідом, пошуку та підтримки талановитої молоді, профорієнтаційної роботи. Вітаємо переможців!!!
Жук Артур Васильович, вихованець ЗОШ № 6, 11 клас, керівник Малько Дмитро Анатолійович;
Декальчук Артем Васильович, вихованець СШ-інтернат, 11 клас, керівник Гаврилюк Володимир Олександрович;
Голуб Данило Романович, вихованець СЗОШ № 2, 10 клас, керівник Процун Дмитро Миколайович;
Кратасюк Денис Валерійович, вихованець НВК № 2, 8-А клас, керівник Омелянчук Сергій Васильович;
Мудрик Ярослав
...
Читати далі »
Переглядів: 997 |
Додав: Taras |
Дата: 17.02.2015
|
|
"Справжній патріотизм полягає
в тому, щоб не говорити
про любов до рідного краю,
а працювати і жити задля його
процвітання, примножуючи набуте..."
Патріотизм починається з малого: з любові до місця, де ти народився, де живеш; з любові до своїх батьків, до своєї історії, до рідної мови, до справи, яку ти виконуєш. Кожна людина незалежно від віку, статі, посади повинна бути патріотом, і не має значення, чи ти Президент країни, чи учень школи - твій патріотизм - у якості виконання тієї справи, якою ти займаєшся. Під таким девізом пройшов ШОСТИЙ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС З УРАЇНОЗНАВСТВА «ПАТРІОТ» в загально-освітніх навчальних закладах м.Шепетівки, зокрема СЗОШ №2, НВК №1, НВК №3. У конкурсі брали участь 211 учнів, які змагалися у десяти вікових категоріях: 2-11 класи.
Учасники конкурсу виконали напружену роботу над тестовими завданнями, намагалися відшукати відповіді на непрості, але цікаві питання. Школярі перевірили свої знання та вміння з української мови, літератури, історії. Тепер учні сподіваються на хорошу результативність у конкурсі. Всі учасники конкурсу одержать сертифікати, а найкращі — призи. Бажаємо учасникам перемоги та з нетерпінням чекаємо результатів гри!
Переглядів: 714 |
Додав: Taras |
Дата: 17.02.2015
|
|
Справжній учитель як художник добирає палітру барв,
як музикант, розучує етюди, створює емоційний настрій,
як журналіст чи письменник засвоює методи,
прийоми письма, індивідуального стилю…
В.О.Сухомлинський
12 лютого 2015 року в НВК №2 відбувся майстер-клас Ніни Василівни Пипич, учителя української мови та літератури НВК №2 з питання «Система роботи з обдарованими дітьми». Учасники працювали за такими напрямками:
1. Знайомство з кафедрою учителів української мови та літератури.
2. Робота з обдарованими дітьми – одне з ключових завдань школи-гімназії.
3. Формула успіху. Здобутки. Напрацювання. Самоосвіта.
4. З досвіду роботи: поради, рекомендації.
Н.В. Пипич презентувала свою систему роботи з обдарованими учнями. Це органічна сукупність змісту, методів, форм, прийомів та засобів, які ставлять учня в умови суб’єкта творчої діяльності й забезпечують формування її особистості як дослідника його компетентності, здатності до діалогу та дискусій, незалежності думок, небайдужості у сприйнятті подій, допитливості, здатності сприймати думки інших критично. Головна мета роботи вчителя з обдарованими дітьми – пробудження в них активної дослідницької зацікавленості, мінімальна наявність завдань репродуктивного характеру, спроможність учнів до критичного незалежного мислення й судження, ініціативи і впевненості. Звичайно, мало бути творчо обдарованим учнем, потрібно мати бажання до нелегкої самостійної роботи, скерованої
...
Читати далі »
Переглядів: 942 |
Додав: Taras |
Дата: 17.02.2015
|
|
|