11 жовтня на базі Шепетівської ЗОШ №3 відбулося засідання адресного семінару вчителів зарубіжної літератури, української мови та літератури з проблеми «Теоретичний аспект компаративної компетентності учнів у процесі вивчення літератури. Педагогічні умови й педагогічна спрямованість діяльності вчителя та учнів, що вимагає компаративний підхід у вивченні літератури». Керівник семінару О.М. Юр’єва, учитель української мови і літератури ЗОШ №3, наголосила, що компаративний метод – це метод майбутнього, який допомагає сформувати творчого читача із самостійним критичним мисленням.
Учасники семінару в ході роботи опрацювали зміст і завдання компаративної лінії, що окреслені Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти; обґрунтовано висвітлили у своїх виступах теоретичний аспект компаративної компетентності учнів. Учителі-філологи, опрацювавши методичні матеріали, створили модель супроводу з конструювання уроку української та зарубіжної літератури, що забезпечить компаративний підхід у вивченні літератури в основній і старшій школі.
Теоретичний аспект компаративної компетентності учнів у процесі вивчення літератури - seminar.ppt
...
Читати далі »