Управління освіти Шепетівської міської ради
Неділя, 28.05.2023, 11:31
Вітаю Вас Гость | RSS
 
Головна Реєстрація Вхід
Меню сайту
Календар
«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Визначні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода
Погода в Україні Погода в Україні Погода в Україні
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Квітень » 14

       12.04.2017 в ДНЗ №9 «Барвінок» відбулося чергове засідання творчої групи вихователів-методистів з питання «Моніторинг навчальних досягнень дошкільників: діагностичний інструментарій». На засіданні розглянули проблему вивчення рівня сформованості основних компетентностей старших дошкільників, інноваційні підходи у роботі педагогічних працівників щодо здійснення моніторингу якості освіти та апробували методику вивчення рівня сформованості життєвої компетенції дитини за кваліметричною моделлю Г. Єльнікової. Педагоги пересвідчились, що педагогічна діагностика дозволяє вихователям і вихователю-методисту систематично відстежувати (моніторинг) динаміку змін у розвитку дошкільників, допомагає визначати необхідні методи надання їм допомоги за кожною освітньою лінією, а також вносити корективи в освітній процес, як індивідуально для кожної дитини, так і всієї групи в цілому. Таким чином, педагогічна діагностика - це основа для здійснення педагогічного моніторингу в ДНЗ.

Переглядів: 486 | Додав: Taras | Дата: 14.04.2017 | Коментарі (0)

Форма входу
Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, вул.Соборності,42,
тел./ф.:(03840)4-07-88,

e-mail:shosvita@i.ua

До уваги!

До уваги батьків, школярів! В управлінні освіти Шепетівської міської ради з 2 вересня 2013 року розпочала роботу телефонна "гаряча лінія"
з питань організації навчально-виховного процесу в школах міста.
Свої скарги та пропозиції можна висловити за телефонами:
4-07-88, 4-20-72
Телефонна "гаряча лінія" працює
з 8.00 до 17.00

Пошук
Архів записів
Корисні посилання
Управління освіти Шепетівської міської ради © 2023