Управління освіти Шепетівської міської ради
Неділя, 31.05.2020, 15:23
Вітаю Вас Гость | RSS
 
Головна Реєстрація Вхід
Меню сайту
Популярні новини
Сегодня материалов нет.
Наше опитування
Чи потрібно проводити ЗНО?
Всього відповідей: 341
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика










Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Годинник


Головна » 2020 » Квітень » 8 » "Колосок" для всіх
"Колосок" для всіх
20:33

    "КОЛОСОК для усіх" - міжнародний природничий інтерактивний конкурс "КОЛОСОК", під час карантину, запрошує учнів 1-11 класів взяти участь в онлайн конкурсі. Участь безкоштовна. Сертифікати та призи учасникам буде надіслано також онлайн.

   Реєстрація для участі у конкурсі в мобільному додатку триває. Завантажити додаток на мобільний телефон можна у Play market за пошуковими словами: „колосок”, „конкурс колосок”, „колосок конкурс”. Не забувайте оновлювати додаток. Ми покращуємо його за вашими відгуками. Читайте типові запитання і відповіді https://e-kolosok.org/zapytannia-i-vidpovidi/
   Конкурс “КОЛОСОК весняний-2020″ відбудеться по завершені карантину у звичайному форматі. Все буде КОЛОС-ОК!

ЗАПИТАННЯ І ВІДПОВІДІ ОНЛАЙН КОНКУРСУ „КОЛОСОК ДЛЯ ВСІХ”

  1. Як завантажити додаток? – Завантажити додаток на мобільний телефон можна у «Play market» за пошуковими словами: „колосок”, „конкурс колосок”, „колосок конкурс”.
  2. Як оновити додаток? – Зайти у Play market – Відкрити «Мої додатки й ігри» – знайти наш додаток та натистунити кнопку «Оновити».
  3. Чи можна завантажити додаток в App Store, IOS? – Ні. В процесі розробки.
  4. Чи можна проходити конкурс «Колосок для всіх» на персональному комп’ютері? – Ні. Тільки в мобільному додатку “Колосок конкурс. Готуйся – конкурс Колосок онлайн”.
  5. Як зареєструватись в додатку? – Натиснути на іконку «Прапорець» і внести необхідні дані. Або натиснути кнопку «Налаштування» – «Мій акаунт» – «Створити акант».
  6. Де змінити дані про учасника? – Натиснути «Налаштування» – «Мій акаунт» – «Оновити дані».
  7. Як зареєструвати 1, 2, 3 і більше учасників на один мобільний телефон? – Реєструється 1- й учасник, записує на папірець свій логін (можна знайти в «Налаштування» – «Мій акаунт»), там же в «Налаштування» – «Мій акаунт» натискає «Вийти». Такі ж самі дії вчиняються для наступних учасників.
  8. Якщо «вибиває» з особистого кабінету. – Користувачі мають на увазі, що вони реєструються, ознайомлюються і закривають додаток. Але потім коли відкривають додаток і заходять в «Мій акаунт», не бачать інформацію, а тільки кнопки «Створити акант» або «Увійти». У 99% це відбувається, якщо у користувачів мало місця на пристрої і вони періодично чистять кеш додатків. Після очищення кеша може «вибивати» і необхідно ще раз ввести свій логін на сторінці «Мій акаунт».
  9. Що робити, якщо загубив свій логін і пароль? – Після реєстрації необхідно записати особисті дані або зробити «скріншот» екрану мобільного телефону. Або через контактну форму, в додатку, повідомити нам, вказавши e-mail. Зайдіть у «Налаштування» – натисніть іконку «Лист» – напишіть і натисніть «Зв’язатися з нами». Логін ми надішлемо на ваш e-mail. Пізніше додамо можливість входу через e-mail.
  10. Якщо випадково зареєстрували кілька акаунтів на 1-го учасника, використовуючи один e-mail? – Необхідно надіслати через контактну форму в додатку такі дані: прізвище та ім’я, e-mail учасника на яке реєстрували акаунти. Зайдіть у «Налаштування» – натисніть іконку «Лист» – напишіть і натисніть «Зв’язатися з нами».
  11. Куди зайти в день конкурсу? – Натиснути іконку «Прапор» на головній сторінці додатку.
  12. Як пройти конкурс на одному мобільному телефоні більше 2-х учасників? (Як зареєструвати більше 2-х учасників читайте у пункті 7) – Попередньо зареєструвавшись у додатку ви маєте «Логін» учасників. У день конкурсу перший учасник натискає (якщо попередньо не залогувався у додатку) «Налаштування» – «Мій акаунт» – «Увійти» проходить конкурс, по завершені натискає «Налаштування» – «Мій акаунт» – «Вийти», потім там же натискає кнопку «Увійти», вводить логін 2-го учасника і проходить конкурс. Для наступних учасників вчиняти аналогічні дії.
Переглядів: 78 | Додав: Taras | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, вул.Островського,42,
тел./ф.:(03840)4-07-88,

e-mail:shosvita@i.ua

До уваги!

До уваги батьків, школярів! В управлінні освіти Шепетівської міської ради з 2 вересня 2013 року розпочала роботу телефонна "гаряча лінія" з питань організації навчально-виховного процесу в школах міста.
Свої скарги та пропозиції можна висловити за телефонами:

  • 4-25-04, 4-20-72
Телефонна "гаряча лінія" працює з 8.00 до 17.00

Пошук
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Останнє відео
Архів записів
Друзі сайту
Погода
Погода в Україні Погода в Україні Погода в Україні
Визначні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Управління освіти Шепетівської міської ради © 2020