Відповідно до плану курсової підготовки педагогічні працівники навчальних закладів міста, а саме: вихователі ДНЗ, вчителі початкових класів, української мови та літератури, світової літератури, математики пройшли курси підвищення кваліфікації при Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.
Навчання проводили викладачі інституту на базі міського методичного кабінету, платформою якого були: ДНЗ №7 «Дюймовочка» та НВК №1. Керівники цих закладів Танчук К.В. та Можейко Г.П. створили комфортні умови для проведення теоретичних та практичних занять.
За час навчання слухачі опрацювали:
І. Суспільно-гуманітарний модуль:
- філософські основи сучасної освіти;
- нормативно правове забезпечення освіти;
- основи безпеки життєдіяльності;
- спецкурси та факультативи.
ІІ. Професійний модуль:
- педагогічна інноватика;
- сучасна педагогічна психологія;
- спецкурси з інноваційних програм.
ІІІ. Методичний модуль:
- сучасний стан розвитку науки;
- сучасна методика вивчення предмета;
- інноваційно-комп‘ютерні технології;
- педагогічна практика (проведення та обговорення занять уроків);
- спецкурси з методики.
ІУ. Діагностико-аналітичний модуль (педагоги пройшли вхідне та вихідне діагностування).
Курсова підготовка проводилась у два етапи:
- з 11 по 15 березня 2013р.;
- з 11 по 15 листопада 2013р.
Навчанням було охоплено:
вихователів ДНЗ - 38,
вчителів початкових класів - 36,
вчителів української мови та літератури - 34,
вчителів світової літератури - 30,
вчителів математики - 21,
ВСЬОГО: 159 педагогів,
а вчителів індивідуального навчання (І етап) - 72.
Кожен курсант має індивідуальний навчальний план на 5 років, який спрямований на здійснення індивідуальної освітньої траєкторії підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Накопичувальна система підвищення кваліфікації вводиться з метою створення умов щодо реалізації можливостей безперервної освіти, а також дозволяє:
- сконструювати власну траєкторію підвищення кваліфікації з урахуванням своїх професійних потреб, проблем, рівня кваліфікації;
- оцінити рівень професійної діяльності педагогів під час атестації;
- стимулювати активність щодо підвищення професійної компетентності.
Індивідуальна картка є іменною.
Педагоги готували курсові роботи, індивідуальні диференційовані завдання, які захищали на практичних конференціях у групах, за що й отримували оцінки «відмінно», «дуже добре», «добре» відповідно до рівня кваліфікації: вища, перша, друга категорії.
По завершенні педагоги отримали посвідчення, видані ХОІППО.
Курсанти щедро вдячні викладачам інституту за змістовні лекції Лавренюку А.О., Мельник В.В., Харченко А.А., Зазуліній Л.В., Ребрині В.А., Пулатовій Л.Й., Кушщніру В.О., Галас А.В., іншим, а також працівникам та методистам міськуо за організацію та проведення: Музиці Т.В.,Бунечко Н.Й., Кузмінській Л.В., Скрипак Н.О.
Завідувач методичним кабінетом міськуо
Г.Г.Петрук
|