Можливості уроку невичерпні та сила його чарівна. Кожен урок — це крок до дозрівання інтелекту учня,
цеглина в основі чарівного будинку на ім'я Розвиток і Знання, без яких неможлива розумна, діяльна людина-творець.
11 травня 2017 року на базі ЗОШ №8 відбулося засідання творчої групи учителів української мови та літератури з питання «Компетентісно зорієнтовані завдання в практиці вчителя-словесника». Для обговорення була обрана тема «Модель сучасного уроку з української мови з використанням компетентнісно зорієнтованих завдань». На засіданні обговорювалися такі питання:
- Культура сучасного уроку.
- Вимоги до сучасного уроку.
- Умови організації сучасного уроку.
- Типологія сучасних уроків та їх структура.
Методист управління освіти Колоднюк О. А. зауважила, що сучасний урок – це передусім урок, на якому створено реальні для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що допомагає досягти високих результатів у навчанні. Це особистісно зорієнтований урок, у центрі якого особистість учня. Керівник творчої групи Малярчук Т.В. підготувала мультимедійну презентацію та буклети до теми. Члени творчої групи обмінялися думками та досвідом роботи щодо підвищення ефективності сучасного уроку, зокрема:
- упровадженню інтерактивних технологій навчання;
- шляхом переходу від традиційної форми викладання матеріалу до організації самостійної діяльності учнів;
- урок повинен бути «вмонтованим» у діяльність учня, тому що в школі учень проводить значну частину свого життя;
- використанню всіх можливостей для розвитку особистості дитини, її активного розумового зростання, глибокого й осмисленого засвоєння знань, для формування її моральних основ.



|